ריהוט מעצבים
ריהוט מעצבים לבית הלקוח – כל מה שמומלץ לדעת לפני הרכישה
ריהוט מעצבים מהווה תשתית חשובה לשילוב בבית הלקוח. על מנת להבטיח שילוב ריהוט מן המעלה הראשונה, חשוב להקפיד על מספר נושאי ליבה מהותיים בשלבי הבחירה השונים. הראשון שבהם הוא המבנה והמיפוי של פריסת הרהיטים. השני הוא התכנון הדקורטיבי הסטייליסטי עצמו, שעשוי להצביע על נישות עתיקות בנוסח כפרי לעומת כאלה שנחשבות חדשניות. האלמנט השלישי עוסק בדיוקים ובכוונונים שונים על מנת להבטיח שהרהיטים שאתם עומדים לבחור יתאימו בדיוק לשילוב בפנים המבנה ולא "בערך" או כמעט. במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד עושים זאת כמו שצריך ומביאים הבייתה את סט הריהוט המושלם בכל תחום ותחום.
מבנה, מיפוי ופריסה – צעדי התכנון הראשונים שלכם בתחום הרהיטים
המבנה מתייחס לאופן בו בנויים רהיטי מעצבים, ולייעוד שלהם בהתאם לאותו אופן. ברור, אפוא, כי מזנון שאחת הדלתות שלו עם חריצים ותריסים הוא כזה שמכוונים בו לאחסון נעליים. ברור שמזנון ללא דלתות בכלל, עם מדפי כוורת, מכוון לכך שאנשים יראו את פריטי הנוי שאתם עומדים להציב שם ולא מדובר רק על תשתית אחסון. כך קורה גם לגבי מזנון סגור שהדלת שלו הנה זכוכית שקופה. זוג ספות שיוצר רי"ש עברית, ללא ידיות בקתה, נועד, מטבע הדברים, להצבה בפינת החדר, בעוד ספות קוויות נועדו להצבה במרכזו. אלו הן 2 דרכי פריסה שונות. חשוב לבחור גם על סמך המיפוי, וכמובן להסתמך על מידות מדויקות בשביל להתחשב ברהיטים נוספים אשר עומדים לפני אכלוס באותו חדר.
עיצוב ותכנון דקורטיבי – הקביעה כיצד ריהוט מעצבים ייראה בפועל
אין זה סוד כי ריהוט מעצבים עשוי להיראות מודרני עם נישות לבנות, שקופות ושחורות בפריסה דקה, אל מול מראה כפרי ואותנטי עם נישות עץ עבות ומגולפות. הדבר בא לידי ביטוי גם בתחום ספות הבד והעור, בהן צורת מלבן מבשרת בדרך כלל על מודרניזם בעוד צורות כמו דבשת וקפיטונז' כפתורים מבשרות על היותו של העיצוב עתיק. חשוב לבחור בסוגי עיצוב אשר מיטיבים עם מראה הבית ואם מדובר על אוסף חדש לגמרי של רהיטים במקום חדש, חשוב לעשות זאת בהתאם לתפיסה הדקורטיבית בה אתם מאמינים ולשמור על עקביות כמובן.
רכישה סופית של רהיטי מעצבים בהדמיית מחשב מדוגמת
מומלץ לרכוש ריהוט מעצבים בחברה שמבינה רהיטים אשר משווקת אותם בהדמיית מחשב בה ניתן לתכנן את העיצוב והמבנה וגם לרכוש את הפריטים באמצעות רשת האינטרנט, תוך מתן התייעצויות ממומחי החברה בערוצי התקשורת השונים: טלפון, ווצאפ, מייל ועוד.